Inloggen | Registreren

Garantieafhandeling

Ondanks dat al onze producten voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen, kan het voorkomen dat er onverhoopt een defect ontstaat. Dit is uiteraard zeer vervelend. Wij zullen er alles aan doen om dit snel op te lossen.

Mijn bij Opblaasbootwinkel.nl aagekocht product is defect, wat nu?

Bij alle garantieclaims is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u (de consument) er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
 
De garantietermijn voor opblaasboten bedraagt in de meeste gevallen 3 maanden op lekkages in naden. Lekkages anders dan in naden vallen in principe niet onder garantie. Mocht u twijfelen dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met Intex Service. Zij staan u graag te woord!

Betreft uw garantieclaim één van de onderstaande artikelen?
  • Intex boot
  • Elektrische pomp
  • Intex product met een stekker
Deze kunnen rechtstreeks gemeld worden bij de serviceafdeling van Intex in Nederland of België (Nicotoy).

U kunt hen telefonisch of per mail bereiken via de volgende contactgegevens:

Voor Nederland:
Telefoonnummer: 0165-593939 
E-mailadres: service@intexcorp.nl

Voor België:
Website: www.intexsupport.be 

Wanneer de garantie-claim gegrond blijkt, zullen de problemen in principe binnen 2 werkdagen, rechtstreeks door Intex Service, worden opgelost. Onze klanten zijn zeer tevreden over de service die Intex Service biedt. Mocht dit bij u, om wat voor reden dan ook, niet zo zijn dan horen wij het graag van u!

Voor andere producten kunt u contact opnemen met onze eigen klantenservice:

U kunt ons 6 dagen per week bereiken via:

Telefoonnummer: (+31)(0)598-381001 
E-mailadres: mail@serviceshops.nl
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x